3X SPRING INTERIOR

 Het is weer voorjaar, en dat betekent dat ik dan altijd zin krijg om mijn kamer volledig op te ruimen en weer helemaal te veranderen. Niks is fijner dan dat er een lekker zonnetje door je raam schijnt en de boel binnen heerlijk schoon en fris is. Deze week bezocht ik al eventjes de Action, waar ik helaas niet veel kon vinden. Ik vind het de laatste tijd allemaal vrij standaard daar en er is helaas niet veel vernieuwing. Op Polyvore kon ik wel een heleboel mooie items vinden. Deze items heb ik verwerkt in drie stijlen en die hierboven is mijn absolute favoriet. Als ik al deze mooie items zie, baal ik soms wel een klein beetje dat ik weer thuis ben gaan wonen. Van een ruimte kan je namelijk zo heerlijk je eigen plekje maken. Gelukkig krijg ik er heel veel voor terug, en ben ik van plan om voorlopig nog gezellig bij mijn ouders en zusje te blijven wonen, maar blijven kijken naar mooie interieur items is natuurlijk altijd leuk! Welke stijl is jouw favoriet?


4 opmerkingen: