HOLIDAY

Hi, het is eeuwen geleden dat ik iets postte op m'n blog. Inmiddels zijn er heel wat zaken veranderd in my life; ben ik over naar semester 7, heb ik een stageplaats gevonden voor het komende halfjaar, ik heb ik een nieuwe macbook die veel fijner is dan mijn oude laptop, ik heb (helaas) al een vakantie naar Curacao gehad en ik ga (gelukkig) over twee dagen naar Kos. Samen met mijn ouders en zusje vertrekken we komende donderdag naar Schiphol, om vanuit daar naar Kos te vliegen. Ik ben heel erg benieuwd naar deze vakantie, zeker gezien de huidige situatie in Griekenland. We hebben besloten om het allemaal maar op ons af te laten komen en hebben van meerdere kennissen al gehoord dat het erg mee valt met de situatie tegenover de toeristen. Ondanks dat heb ik super veel zin in mijn vakantie en zal ik er ook op mijn blog weer over gaan schrijven, aangezien ik het bloggen mis en vooral graag laat zien waar ik mee bezig ben. Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik weer begin met het typen van mijn gebeurtenissen. Enjoy! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten